ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΜΑΣ -ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΖΑΊΡΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

1150596_394145740734588_4335655585424790048_o

Απολλώνιος – Καραβασίλης Μιχάλης, Μουσικός

Μάρη Λιώκη Sorras FM

ΜΕΡΟΣ 1ο

Η δημιουργία του ήχου στο Σύμπαν

Να ξεκινήσουμε πρώτα από το μηδέν και να οριοθετήσουμε τη λέξη μηδέν   δηλ. όλοι θεωρούμε ότι το μηδέν δεν είναι τίποτα αλλά το μηδέν είναι ο Συμπαντικός κύκλος, είναι αυτός που περικλείει τα πάντα. Εντός του κύκλου δημιουργείται η ανάπτυξη της τετρακτύος, όπως έλεγαν οι Πυθαγόρειοι. Συνεπώς η αρχή είναι το μηδέν, ο κύκλος, βάσει του οποίου έχουμε κάτι που το συναντάμε καθημερινά, κάθε στιγμή και το χρησιμοποιούμε ευρύτατα στη ζωή μας και αυτό είναι το ρολόι.  Με τη μόνη διαφορά ότι μας το έχουν οριοθετήσει λάθος. Γιατί μας το έχουν οριοθετήσει λάθος; Γιατί στη θέση του 12 έπρεπε να είναι το 1. Τι σημαίνει αυτό. Εκεί που είναι το 12 αυτή την στιγμή, που υποτίθεται ότι προσδιορίζει την κάθετη Συμπαντική ακτίνα, , η οποία είναι η έναρξη της κάθετης του κανόνα των Πυθαγορείων και του Πυθαγόρα ουσιαστικά, μας έχουν δώσει το 12, είναι λάθος, έπρεπε να είναι το 1. Γιατί αν συνεχίσουμε την κάθετη από το 12, μας βγάζει στο 6, συνεπώς είμαστε μακριά από την ύπαρξη του κανόνα. Ο κανόνας μας δίνει 1 -7. Αν θα βάλουμε στη θέση του 12 το ένα, ακριβώς από κάτω βγαίνει το 7, έτσι έχουμε την ορθή γωνία δηλ. 1 -4(στη θέση του 3) και έτσι έχουμε το πρώτο Πυθαγόρειο ορθογώνιο. Αυτό βέβαια το έκαναν επί σκοπού για να μην έχουμε καμία επαφή με την ολοκλήρωση της ιεράς τετρακτύος.  Ουσιαστικά με την αλλαγή αυτή, μας έχουν κλέψει 1 ώρα ενεργειακής συμπαντικής δομής. δηλ. αντιλαμβανόμαστε νοητικά αυτά που συμβαίνουν στο Σύμπαν, μια ώρα συμπαντική αργότερα, η ώρα αυτή δεν έχει καμία σχέση με το δικό μας επίπεδο.

Σχέση Συμπαντικού και Γήινου χρόνου

Την Σχέση Συμπαντικού και Γήινου χρόνου δεν μπορούμε να την συλλάβουμε  γιατί τα όργανα που έχουμε – οι αισθήσεις μας ,έχουν την ικανότητα να αναλύουν πράγματα εφικτά προς αυτές. Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο γιατί έχει να κάνει με την ανάπτυξη της Συμπαντικής  Σπείρας.

Εδώ πλέον μπαίνουμε στο θέμα των συχνοτήτων.

Οι συχνότητες είναι μια υπόθεση που δεν μπορεί να αναλυθεί έτσι απλά. Είναι πολλών επιπέδων συχνότητες. Εμείς μπορούμε να αναλύσουμε ένα πολύ μικρό φάσμα, αυτό που μπορεί να αναλύσει το ακουστικό νεύρο, είναι πολύ μικρό, είναι το ηχητικό. Πριν από αυτό υπάρχουν άλλα φάσματα και μετά από αυτό επίσης έχουμε άλλα  φάσματα.

Δεδομένου να  κατανοήσουμε ότι λαβύρινθος, ο έλικας τον οποίο έχουμε μέσα στο ακουστικό μας νεύρο, έχει ακριβώς τη μορφή της σπείρας, έχει ακριβώς τον κώδικα του Φ, την ανάπτυξη του Φ. Αυτό που ακούμε, ακούμε διαφορετικές συχνότητες, γιατί δονείται σε διαφορετική  ελλειπτική μορφή, δηλ. το Σολ το χαμηλό, το ακούμε στο μεγαλύτερο του σημείο, το Σολ το ψιλό, θα το ακούσουμε στο πιο λεπτό του σημείο, εκεί είναι καταγεγραμμένο, απλά το αυτί μας κάνει ταυτοποίηση και αυτό που ακούει το κωδικοποιεί και λέει,  αυτός ο ήχος είναι αυτός, είναι εκείνος. Είναι  γραμμένοι οι ήχοι εντός του ακουστικού νεύρου, οι οποίοι μέσω της ταλαντώσεως μετατρέπονται σε ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Θα επιστρέψουμε στο συγκεκριμένο θέμα, αφού ολοκληρώσουμε το θέμα του ρολογιού.

Όπως είπαμε έχουμε την πρώτη ορθή γωνία που μας δίνει την ολοκλήρωσή της, μέχρι το 7. Έτσι είχαν οι Πυθαγόρειοι και χρησιμοποιούσαν τον χρόνο. Στο άλλο ήμισυ του ρολογιού, αναπτύσσεται η υποτείνουσα. Ακριβώς απέναντι από το 4, χωρίζοντας το ρολόι σε Βορρά και Νότο, Ανατολή και Δύση, είναι το 10. Πρόσεξε τώρα ακριβώς πώς γίνεται. Στο 4 έχουμε την οριοθέτηση της πρωταρχικής ολοκλήρωσης της ιεράς τετρακτύος και ακριβώς απέναντι εκεί που είναι το 9 οι Πυθαγόρειοι είχαν τον αριθμό 10, συνεπώς εκεί μας δίνει απόλυτα την ολοκλήρωση της ιεράς τετρακτύος. Η επόμενη κίνηση είναι το 11, οι δύο άσσοι, όλοι γνωρίζουμε πλέον τι σημαίνουν, 11η Σεπτεμβρίου, οι οποίοι προσδιορίζουν το ανθρώπινο ΟΝ. Δηλαδή προσδιορίζουν τις δύο πλευρές μας, την αριστερή πλευρά μας και την δεξιά, γιατί ο άνθρωπος αποτελείται από δύο ζωικά μέρη και ένα ψυχικό. Τα δύο είναι τα επίγεια, της γης, είναι το 11. Εν συνεχεία πάμε στο 12 που ολοκληρώνετε το ενεργειακό δωδεκαεδρές.

Είναι ο χρόνος που απαιτεί η ενέργεια ώστε να εκδηλωθεί, να ολοκληρωθεί. Γι΄αυτό έχουμε και 12 νότες.

Τώρα, από το 1 έως το 7 όπως είπα, έχουμε την ορθή γωνία του σύμπαντος, η οποία είναι η πρωταρχική δομή των συχνοτήτων, αυτές οι οποίες πρωτοδημιουργηθήκανε και έχουμε τους επτά αρμονικού κόμβους, γι’ αυτό και η λύρα του Απόλλωνα  είχε επτά χορδές, γιατί  ο Απόλλων ήταν αυτός που προσέθεσε τις τέσσερεις χορδές. Όταν πήρε τη λύρα από τον Ερμή είχε 3 χορδές, είχε μόνο την κάθετη της ορθής γωνίας του Σύμπαντος, η οποία είναι διαμοιρασμένη σε τρία μέρη, και αυτό είναι η Θεία Πρόνοια, η λεγόμενη. Εν συνεχεία ο Απόλλωνας πρόσθεσε τις τέσσερεις χορδές, οι οποίες έχουν να κάνουν με τέσσερεις αρμονικούς κόμβους και ολοκληρώθηκε η Αρμονία του Σύμπαντος. Γι’ αυτό θεωρούνε τον Απόλλωνα εναρμονιστή του Σύμπαντος.

Έτσι λοιπόν έχουμε αυτές τις αρμονικές συχνότητες οι οποίες εναρμονίζουν το σύμπαν και είναι από το 1 μέχρι το 7. Τώρα στο σύμπαν το δικό μας, η εναρμόνιση που γίνεται, γίνεται στην 5η αρμονική. Βεβαίως δεν την συναντάμε πλέον ηχητικά γιατί την έχουν απορρίψει, την έχουν απαγορέψει. Συναντάμε την 4η , και την συναντάμε με την ίδια τεχνική που συναντάμε στο ρολόι αντί το 4, το 3. Κατάλαβες τι έκαναν; Με τον ίδιο τρόπο που παρέμβηκαν στο ρολόι, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο μας  έφεραν πίσω μια αρμονική συχνότητα , ώστε να μην έχουμε καμία επαφή με την αρμονία του σύμπαντος. Γιατί η αρμονία του σύμπαντος εκδηλώνεται και ολοκληρώνεται στην 5η αρμονική, εκεί εναρμονίζεται το σύμπαν. Αυτήν την αρμονική έχει το κύτταρό μας και σ΄αυτήν την αρμονική υπακούει και το ακουστικό νεύρο. Ολοκληρώνοντας τώρα τους 7 αρμονικούς κόμβους, ο Απόλλων, έφτασε σε ένα σημείο, που έπρεπε να προσθέσει άλλους 5, για να ολοκληρωθεί η υποτείνουσα, όπως  έλεγε ο Πυθαγόρας. Η υποτείνουσα έχει να κάνει με τον ένσαρκο βίο, γι’ αυτό είναι και πέντε οι νότες, και είναι μόνο οι υφέσεις στην υποτείνουσα και όταν λέω υφέσεις, είναι το σολ ύφεση, ρε ύφεση- με τη σειρά τις αναφέρω- λα ύφεση, μι ύφεση και σι ύφεση η τελευταία. Αυτά είναι τα μαύρα πλήκτρα του πιάνου. Αυτή είναι η πεντατονική που χρησιμοποιούμε ευρύτατα επί της γης. Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης οι λαοί χρησιμοποιούσαν την πεντατονική, η οποία όπως είπα έχει να κάνει με τον ένσαρκο βίο και αποδεικνύεται ότι ο ένσαρκος βίος είναι πενταμελής, αποδεικνύεται ότι έχουμε πέντε δάκτυλα και πέντε αισθήσεις και μας το φωνάζει τετραμερώς στα άκρα, πέντε δάκτυλα χέρι πόδι δεξιά και πέντε δάκτυλα χέρι πόδι στα αριστερά και ολοκληρώνεται   4+1=5  δηλ. οι αισθήσεις.

Τι συμβαίνει με τα 432 Hertz

Τα 432 Hertz ανήκουν στην οικογένεια της 5ης αρμονικής. Μας πήρανε το 432 και μας πήγανε στο 440. Στο 440 όμως εναρμονίζεται η 4η αρμονική. Έχουμε δύο οικογένειες, της 4ης αρμονικής και της 5ης αρμονικής. Η 5η αρμονική είναι αυτή που συντονίζεται το σύμπαν και είναι βιολογικά καταγεγραμμένη από την ημέρα της δημιουργίας και της ύπαρξής μας στο DNA και στο κύτταρό μας και με ότι έχει να κάνει με την ύπαρξη άνθρωπος και πιο συγκεκριμένα σε ότι έχει να κάνει με την διάσταση στην οποία ανήκουμε εμείς, η διάσταση αυτή εναρμονίζεται με την 5η αρμονική. Πήραν λοιπόν αυτοί αυτό το πράγμα, το κατήργησαν και μας μετέφεραν στην 4η αρμονική και κουρδίζουν πλέον όλοι στο 440. Βεβαίως στην Γερμανία κουρδίζουν 442 μέχρι 448.

Μ: Υπάρχουν πλέον συγκροτήματα και μουσικοί που αρχίζουν και κουρδίζουν στα 432, έχω συναντήσει και 528 και την έχουν ονομάσει σαν συχνότητα που συνδέεσαι με το σύμπαν και όλα αυτά, και μου έχει μείνει η απορία. Είναι δυνατόν το 440 να μην είναι συμβατό με την ύπαρξή μας και το σύμπαν και στα 528 να είναι; Τι ακριβώς συμβαίνει;

Α:Η ακριβής συχνότητα που συντονίζεται το σύμπαν είναι η 523, μέχρι το 528 πόσες μονάδες θέλουμε για να φθάσουμε, πέντε, άρα η αρμονική η οποία εμείς κουρδίζουμε σήμερα η 440 έχει παραπάνω 8,25, συνεπώς μας λείπουν 3,25, για να συμπληρωθεί αυτό; Άρα είμαστε στο μεταίχμιο και πλησιέστερα προς την 440, το 528 παρά στην 523. Έχουμε φύγει πλέον από την ταλάντωση και την αρμονική θέση του 523, στο  528. Δεν ξέρω για ποιο λόγο το κάνουν.       Πρόσεξε, αυτό είναι κόμα και 440, το κόμα πρέπει να είναι το χαμηλό Σι, είναι ανάμεσα στο Σι με Σι ύφεση, είναι το χαμηλό Σι που έλεγαν οι Βυζαντινοί. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό ωφελεί ή βλάπτει, δεν το ξέρω, ξέρω όμως ότι το Σι ύφεση ως αρμονική της 5ης, είναι αποσυντονιστική. Αυτήν την συχνότητα την χρησιμοποιούνε στα ιατρικά, για την διάτρηση της πέτρας των νεφρών. Με Σι ύφεση σπάνε τις πέτρες στα νεφρά, είναι αποσυντονιστική, και γι’ αυτό στο προηγούμενο παγκόσμιο κύπελο, χρησιμοποιούσαν κάποιες βουβουζέλες όπως τις λέγανε, αυτές ήταν Σι ύφεση αλλά με απόκλιση μέχρι 528. Αυτό σου λέει κάτι; Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω για την 528.

Είμαστε ασφαλείς να λειτουργούμε στην 432, γιατί δεν ανήκει στην 4η αρμονική αλλά στην οικογένεια του 523 γιατί είναι για την ακρίβεια  431,75 ακριβώς η εναρμόνιση του Λα. Η σωστή αρμονική που ανήκει στην οικογένεια του 523. Το 523 είναι Ντο.

Μας έχουν δώσει ότι το πιάνο ξεκινάει από Ντο, δεν ξεκινάει από Ντο, ξεκινάει από Λα, αλλά ούτε από Λα θα πρέπει να ξεκινάει. Η πρώτη νότα που είναι σωστή για το δικό μας το σύμπαν είναι το Σολ, γιατί οι αρμονικές που δίνει η Πυθαγόρειος κλίμακα είναι Σολ η πρώτη. Και η ανάπτυξή της, αν θα πάρουμε ένα έγχορδο όργανο το μονόχορδο του Πυθαγόρα, με δοξάρι το χρησιμοποιούσε ο Πυθαγόρας, πράγματα που δεν τα ξέρουμε, γιατί μας λένε ότι το δοξάρι εμφανίστηκε τον 10ο αιώνα μ.χ, όχι αυτό είναι ανακρίβεια. Το δοξάρι πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τον Ερμή. Το πρώτο τοξωτό όργανο ήταν η λύρα του Ερμή. Ήταν τρίχορδο όργανο. Βεβαίως οι χορδές που χρησιμοποιούσε ο Ερμής, έχουμε μια ανάλυση από τον Πρόκλο γι’ αυτό το θέμα και έχουμε άλλες δύο αναφορές, μια από τον Αριστόξενο και μια από τον Πλούταρχο και μιλάνε για τρία διαφορετικά είδη χορδών και αναφέρουν κρύσταλλο και μέταλλο. Το τρίτο όμως  δεν μιλάνε με σαφήνεια, μιλάνε για κάποιο ζωικό, δεν γνωρίζουμε όμως τι ακριβώς είναι. Άρα εδώ συμβαίνει κάτι περίεργο, έχουμε κρύσταλλο, πώς μπορεί να φτιαχτεί μια χορδή από κρύσταλλο, τρία διαφορετικά υλικά. Μήπως εννοούν κάποιο άλλο πράγμα; Μήπως θέλουν να πουν για κάποια κορυφαία μίξη αυτών των υλικών που μας δημιουργεί ένα συμπαντικό Ον; Είναι πράγματα που θέλουν ιδιαίτερο ψάξιμο και ιδιαίτερη λεπτομερή προσέγγιση. Ο δε Ερμής χρησιμοποιούσε το βέλος του Απόλλωνα για δοξάρι γιατί είχε δει τον Απόλλωνα ο οποίος ηχούσε το τόξο του με το δοξάρι , με το βέλος. Γι’ αυτό τα δώρα που έδωσε στα δύο του   παιδιά ο Δίας, στον Απόλλωνα και την Άρτεμη ήταν από ένα τόξο. Το τόξο τι συνεπάγεται; Ήχος, επέκταση του ήχου και ενεργειακή δομή. Δηλ. έχουμε ενέργεια και ήχο, ήχο και ενέργεια. Ο ήχος είναι ο Απόλλωνας και η ενέργεια είναι η Άρτεμη. Ο δε Απόλλων για να ολοκληρώσει το ήχο του έδωσε τη λύρα του Ερμή και έτσι ολοκληρώθηκε ο ήχος και έφτασε στο επίπεδο της αρμονικής δομής του 7, που λέμε, των επτά ημερών, των επτά κόμβων, κλπ,κλπ…

Έτσι αφού ο Απόλλων δημιούργησε την αρμονική δομή των 7 κόμβων και εν συνεχεία προσέθεσε και τις 5 υφέσεις στην υποτείνουσα, στον ένσαρκο βίο δηλαδή, πλέον μπήκε και το λιθάρι για να μπορεί να ελέγξει και τις ασθένειες. Και έτσι έγινε και γιατρός και μέσω των συχνοτήτων και έτσι έδωσε την δυνατότητα στον οργανισμό κάθε όντος, ανθρώπου ή και ζώου να αυτοϊάται , έχοντας του δωρίσει την αρχική συμπαντική ταλάντωση. Έτσι λοιπόν με το που γεννιέται κάθε άνθρωπος, μέσα στο κύτταρό του έχει καταγεγραμμένη την 5η αρμονική με την οποία συντονίζεται το σύμπαν. Αφού λοιπόν έχουμε την 5η αρμονική αυτή έχει την δυνατότητα επειδή εναρμονίζει το σύμπαν, εκεί ακριβώς στο κέντρο του σύμπαντος, εκεί που δημιουργείται η εναρμόνιση, υπάρχει η απόλυτη πληρότητα. Δεν χρειάζεται τίποτα, κανείς, όταν δονείται από αυτήν την συχνότητα. Έρχονται στιγμές, εκεί που κάνω τις παραστάσεις, που ρωτάω τους ανθρώπους, θα θέλατε κάτι; Όλοι μου λένε όχι, είμαστε πλήρεις, δεν θέλουμε τίποτα, αισθανόμαστε μια απέραντη αγάπη μέσα μας, πιστεύουμε ότι δεν μας λείπει τίποτα και είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και να προσθέσω ότι το χαμόγελό τους φτάνει μέχρι τα άκρα των αυτιών τους. Μπαίνουμε πλέον στην διαδικασία της εναρμόνισης. Αρμονία σημαίνει όλα εν τάξει.

Όταν έγιναν όμως οι πρώτες παρεμβάσεις, η αποστασία κατά της συμπαντικής αρμονίας και αρχής, ουσιαστικά ο πόλεμος έγινε για την αρμονία, την συμπαντική αρμονία. Ο πόλεμος των Τιτάνων με τους Έλληνες Όλύμπιους έγινε για την δολοφονία του Διονύσου. Η δολοφονία του Διονύσου έγινε γιατί ενώ έφτιαχναν πειράματα να δημιουργήσουν όντα να μπορούν να υπερτερούν του ανθρώπου,  δεν τα κατάφεραν γιατί έκαναν μήξεις του εαυτού τους με ζωικό είδος, αλλά δεν είχε επιτυχία, ήταν αποτυχέστατα και έτσι προσπάθησαν να πάρουν στοιχεία από τον Διόνυσο και να φτιάξουν ένα ΟΝ. Βεβαίως τον τεμάχισαν τον Διόνυσο, έφτιαξαν ένα ΟΝ, το οποίο πάλι δεν είχε την επιτυχία αυτή την οποία ήθελαν, από αυτό ουσιαστικά έχουν και ένα μέρος τα Καζαράκια που λέμε.

Όταν δολοφονήθηκε ο Διόνυσος και τον τεμάχισαν και πήραν από ένα κομμάτι του ο καθένας απ΄αυτούς, τότε έστειλε την θεά Αθηνά και πήρε την καρδιά, γιατί μόνο με την καρδιά μπορείς να κάνεις ολοκληρωμένο κλώνο. Όταν λέω ολοκληρωμένο κλώνο, δεν είναι κλώνος, απ΄εκεί και πέρα είναι ολοκληρωμένο ΟΝ. Γιατί η καρδιά είναι το πρώτο όργανο που δημιουργείται στο έμβρυο, χωρίς την καρδιά δεν…… και επάνω στην καρδιά δημιουργείται ο εγκέφαλος. Άρα τι έχουμε στο ΟΝ; Το πρώτο πράγμα που έχουμε είναι το ρολόι, και το συμπαντικό ρολόι είναι οι καρδιές μας, είναι αυτό ακριβώς που είπα, με το ένα στην κάθετη ακτίνα, την οποία την έχουν μετακινήσει μια ώρα αργότερα και μας έχουν δώσει το 12.

Έτσι δημιουργήθηκε η πρώτη αποστασία. Από εκεί και πέρα άρχισαν να πειράζουν την αρμονική ταλάντωση του σύμπαντος με αποτέλεσμα, να χρειαστεί να φέρει ο Απόλλων, τον επόμενο γιό του, ο οποίος ήταν ο μεγαλύτερος γιατρός όλων των εποχών. Ήταν ο Ασκληπιός. Ο Ασκληπιός θεράπευε μέσω των ήχων και με οτι έχει να κάνει από ζωικό, φυτικό είδος επί της γής και με ορυκτό. Εκεί βασίστηκε και η ομοιοπαθητική, εκεί είναι όλο το μυστικό. Ήρθε λοιπόν ο Ασκληπιός ο οποίος έβαλε τα πράγματα σε μια άλλη πορεία, προσπαθώντας να καλύψει την αδυναμία την οποία έχουν προκαλέσει στο ανθρώπινο είδος οι αποστατικές παρεμβάσεις, ας τις πούμε έτσι, οι οποίες είχαν γίνει μέχρι τότε. Βεβαίως ήταν αρκετό αυτό που είχε κάνει ο Ασκληπιός, εν συνεχεία έφερε τον Ορφέα, ο οποίος έπρεπε να υποστηρίξει ένα άλλο μέρος της ύπαρξης του ανθρώπου και έπρεπε να αποδείξει οτι το νευρικό σύστημα είναι ελεγχόμενο και είναι ελεγχόμενο μέσω των ήχων,  δηλ. κάτι το οποίο το είχε αποδείξει και ο Ασκληπιός, αλλά δεν είχε κάνει εφαρμογή τέτοια, ήταν δηλ το πρώτο βήμα προσέγγισης. Εν συνεχεία ο Ορφέας έκανε τις προσεγγίσεις αυτές και μας απέδειξε με την παγίδευση του νευρικού συστήματος των εγκεφάλων των ζώων ότι μπορεί να τα ελέγξει- είδες που λέει οτι ακόμα και άγρια ζώα κάθονταν στα πόδια του και δεν τον πείραζαν, άγρια θηρία – ήταν θέμα ήχου, ήταν θέμα ταλάντωσης. Τι συνέβαινε τότε;

Ο εγκέφαλός μας παράγει 4 ειδών συχνότητες: Α , Β, Δ και Θ και υπάρχει και η ενδοεπικοινωνία του εγκεφάλου με τα Γ. Αυτά είναι ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Τα Β ανοίκουν στην αριστερά πλευρά του εγκεφάλου μας, η οποία είναι το συνειδητό μέρος και το συνειδητό μέρος είναι αυτό που μας έχει συνεχώς σε εγρήγορση. Όσο μικρότερη ταλάντωση έχουν και μεγαλύτερη ταχύτητα αυτά τα ηλεκτρομαγνητικά κυματάκια, τόσο μεγαλύτερη βλάβη προκαλούν στην υγεία μας. Όσο πιο αργές είναι οι κινήσεις τους, (για να γίνει πιο κατανοητό), τόσο καλύτερα είναι για εμάς. Βεβαίως έχουν ανέβει πάρα πολύ τα Β, τα τελευταία 50-60χρόνια και φτάνουν μέχρι 75-72 χιλιοκύκλους, εκεί το επιχειρούν τώρα, ταλαντώσεις. Είναι η παλμική δομή που δημιουργούν τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα Β.  Ετσι επιτυγχάνουν να κουράζονται οι εγκεφαλικοί νευρώνες, και έτσι κάνουμε λάθη στις αποφάσεις μας, παθαίνουμε αλτσχάιμερ, και άλλες εγκεφαλικές παθήσεις.

Άν όμως χρησιμοποιήσουμε την ταλάντωση των Α, και κάνουμε ζεύξη των ημισφαιρίων, δηλ την μεταφέρουμε από το ένα ημισφαίριο στο άλλο,  αποβάλουμε το άγχος και οτι βλάβη μπορεί να προκληθεί στο σημείο του εγκεφάλου εκεί από το άγχος. Έτσι ο εγκέφαλος πλέον χρησιμοποιώντας την ταχύτητα Α, την ταλάντωση των Α, αρχίζει να λειτουργεί ομαλά και δίνει λύσεις. Οι λύσει ς  που δίνει είναι υπέρ της πορείας μας στη διαρκεια της ζωής μας στη γή.

Εν συνεχεία έχουμε τα Δ, τα οποία είναι χαμηλότερα και μας βάζουν σε απόλυτη σκέψη και λειτουργικότητα πνευματική πλέον

 και τα Θ, τα οποία είναι του βαθύ ύπνου. Οι ψυχίατροι τα ονομάζουν επιληπτικά. Όταν κάποιος πάθη επιληψία είναι σε κατάσταση Θ.

Μ: Η Επιληψία έχει πάρει μεγάλη έκταση, έχει κάποια παρέμβαση εκεί;

Α: Η επιληψία είναι μια πάθηση η οποία ωθείται από 4 διαφορετικές πλευρές συχνοτήτων, από 4 διαφορετικές ταλαντώσεις οι οποίες ομογενοποιούνται. Έχουμε 2 δεξιόστροφες και 2 αριστερόστροφες οι οποίες συγκρούονται μεταξύ τους και προσπαθούν να αποβάλουν την αρχική ταλάντωση του 523ΗΖ και αυτό είναι που δημιουργεί αυτήν την πάθηση ουσιαστικά. Αυτό βεβαίως δεν μπορώ να το εκφράσω ως γιατρός, το βλέπω ως μουσικός.

Λοιπόν τι γίνεται, έφτιαξαν την 440 και αυτό θεσπίστηκε, και έχει ξεκινήσει πριν τον Μεσαίωνα   και συγκεκριμένα από τότε που κατέλαβαν την τράπεζα του Αγγλικού κράτους, το αντίπαλο ΟΝ, ας το πούμε έτσι. Από τότε άρχισε αυτή η προώθηση μέσω των Στοών, που δημιούργησαν. Είχαν πλέον την ευχέρεια να προβάλλουν και να δημιουργήσουν ότι θέλουν και γιαυτό έχουν και ορισμένους μεγάλους συνθέτες, όπως Μότσαρτ, Μπάχ κλπ. Τους έχουν σε πολύ υψηλό επίπεδο, βεβαίως κανείς δεν μπορεί να πεί για το έργο τους, έχουν κάνει φοβερά έργα, φοβερές συνθέσεις. Άλλο όμως η υπόθεση του ταλέντου και άλλο η υπόθεση της μεθοδευμένης πορείας και πράξης. Από την άλλη πλευρά όμως έχουμε και κάποιους άλλους που ήταν φοβεροί μουσουργοί αλλά τους έχουν θαμένους. Βλέπε, Μπετόβεν, Μπράμς, Σούμπερτ, βλέπε Τσαικόφσκι, Βέρντι, ο οποίος Βέρντι έχει και το Ναμπούκο, ο Ναμπούκος τι είναι, είναι ο Ναβουδογνώσορ (έργο), άλλά ο Βέρντι μέχρι τέλους επέμενε στην 432. Δεν είχε πάει ποτέ στην 440. Επέμενε γιατί έλεγε οτι αυτός είναι ο φυσικός τόνος ο οποίος πρέπει να δεχόμαστε ταλάντωση όλοι οι άνθρωποι. Ήταν ο τελευταίος που έμεινε σταθερά σ΄αυτό το σημείο.  Όταν θεσπίστηκε το 440, το 1953, έγινε μια ενδοεπικοινωνία μεταξύ των εταιρειών δίσκων και των μέσων θα μπορούσε να πει κανείς, μουσικής και ήχου, παγκοσμίως, με την πρόφαση να διευκολύνουν τα πληκτροφόρα όργανα, ότι θα πρέπει να καταργήσουμε τα κόματα, γιατί χρησιμοποιούσαν πολλοί λαοί κόμματα, και αυτοί που χρησιμοποιούσαν τα καθαρά κόματα ήταν οι Άραβες, οι οποίοι και τα  χρησιμοποιούν και σήμερα, δεν τα έχουν πειράξει. Χρησιμοποιούν την ενδιάμεση Τρίτη των Πυθαγορείων. Βεβαίως μετά τον Μεσαίωνα, μετά ο Μπαρόκ, αυτή η μορφή της κλίμακας άρχισε να ψαλιδίζεται, λέγοντας ότι πρέπει να διευκολύνουμε τα πληκτροφόρα όργανα, γιατί δεν μπορούν να χρησιμοποιούν κόμματα. Έτσι, με αυτή την αιτιολογία ότι πρέπει να κουρδίζουμε όλοι στην ίδια τονικότητα για να ακούει το κόσμος στην ίδια συχνότητα. Για ποιό λόγο να ακούει όλος ο κόσμος στην ίδια συχνότητα, αφού το κάθε κράτος έχει την δική του ώρα, έχει την δική του ταλάντωση, γιατί τόσο πολύ τους πείραζε η συχνότητα, η νότα; Θα έπρεπε να αλλάξουν και τις ώρες, αλλά τις ώρες δεν μπορούσαν να τις αλλάξουν, γιατί μπερδευόταν το οικονομικό στη μέση, ώστε έχαναν το μεροκάματο που έπρεπε να πληρώνουν, έχαναν τον μπούσουλα δηλ , συνεπώς παρέμεινε η ώρα ως έχει και πείραξαν τις συχνότητες. Αφού πειράχτηκαν οι συχνότητες, αυτές οι συχνότητες τώρα οι οποίες μας δίνει, γιατί έχουν πειραχτεί σε όλο το φάσμα, σύμφωνα με την 440 , έχουμε και τις ταλαντώσεις όλων των ηλεκτρονικών μέσων. Οι ταλαντώσεις που μας δίνουν τα ηλεκτρονικά μέσα, ασύρματα, κινητά, τηλεοράσεις, όλα είναι εναρμονισμένα σύμφωνα με το 440. Βεβαίως το ψυγείο το δικό μου βγάζει φα δίεση, στην 523, αυτό είναι πρωτάκουστο, δεν ξέρω πως γίνεται, είναι ακριβώς στην 432, το έψαχνα γιατί δεν καθόταν με τα όργανα που έπαιζα. Μόλις παίζω την λύρα που είναι ακριβώς κουρδισμένη εκεί, δεν το πίστευα.Αυτό είναι όντως σύμπτωση, αν βέβαια πιστεύουμε οτι υπάρχουν συμπτώσεις

Αυτό που έχει ουσία, είναι η εξωτερική ταλάντωση η οποία δέχεται η ατμόσφαιρα, με τι δόνηση ταλαντώνεται, με ποιά πυκνότητα ταλαντώνεται.Εδώ είναι το μέγα μυστικό. Θα πρέπει να υπακούει η ταλάντωση του κύματος το 523. Άν δηλώνουμε 523 κουρδισμένοι, θα πρέπει η ταλάντωση που μας δίνει το ηλεκτρικό μέσον, να έχει κυματομορφή 523, άν έχει 440, δεν κάναμε τίποτα, κάναμε μια τρύπα στο νερό. Κατάλαβες τι είπα;

Μ: Κατάλαβα, αλλά στέκω σε αυτό που είπες οτι όλα είναι ρυθμισμένα στο 440, το ραδιόφωνο, ο υπολογιστής μας που παίρνουμε τον ήχο, η τηλεόραση, τα πάντα.

Α: Γιαυτό θέλω να επιστήσω την προσοχή σε όλους αυτούς που πιστεύουν οτι παίρνουμε ένα μουσικό έργο το οποίο είναι γραμμένο στο 440 και απλά του κουνάμε την ταχύτητα και του αλλάζουμε τονική. Νομίζουμε οτι έχουμε λύσει το πρόβλημα, όχι, δεν έχει λυθεί το πρόβλημα γιατι το πρόβλημα δεν είναι αν εμείς μειώσουμε την ταχύτητα του ήχου, το πρόβλημα είναι η ταλάντωση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου το οποίο παράγει, άν μπορούμε να το πειράξουμε. Υπάρχουν γεννήτριες που μπορούμε να το πειράξουμε και αυτό, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν ενσωματωμένες μέσα σ΄αυτές που είναι μηχανές και μας χαμηλώνουν τους τόνους παγκοσμίως. Άρα νομίζουμε οτι το κάνουμε αλλά όχι, το φυσικό όργανο μπορείς να πειράξεις. Ενα πιάνο δηλ μπορείς να το κουρδίσεις 432.

Μ: Επομένως  Απολλώνιε καταλήγουμε, οτι η πραγματική συχνότητα 432, υφίσταται μόνο κατά τη δημιουργία, από φυσικά όργανα.

Α: Άν πάς και ακούσεις ένα συγκρότημα το οποίο έχει κουρδίσει στα 432, ακούς 432, αν πιάσεις έναν Μότσαρτ τον οποίον τον έχουν μετατρέψει σε 432, το πιθανότερο είναι να μην πιάνεις το 432, εφ΄όσον ήταν στο 440 από τη γέννησή του.  Ακούς άλλη νότα, ακούς μια χαμηλότερη νότα η οποία είναι κουρδισμένη στο 440, εκτός άν η ορχήστρα κουρδίσει στο 432, τότε όλα βαίνουν καλώς.   Παίρνουμε ένα cd του Μότσαρτ που είναι παιγμένο 440, είναι ηχογραφημένο 440, και εμείς το αλλοιώσουμε και το κατεβάσουμε,  το κατεβάζουμε μόνο τονική και όχι την κοσμική συχνότητα, γιατί η κοσμική συχνότητα έχει να κάνει με την ταλάντωση η οποία δημιουργήθηκε την ώρα που ηχογραφήθηκε το έργο. Θα πρέπει ο κόσμος να γνωρίζει, να μην έχει ψευδαισθήσεις οτι ακούει 432, ακούει 440 σε άλλο τόνο.

Μ: Υπάρχουν τώρα και προγραμματάκια που σου λένε μπορείς το 440 να το κάνεις 432, αυτό είναι ουτοπία, έτσι;

Α: Του αλλάζεις τόνο, λένε, αφού αλλάζουμε την τονική του η ταλάντωση δεν θα είναι αργότερη; Ναι αργότερη θα είναι αλλά όχι η πραγματική του., η οποία έχει  δοθεί ως αρχική. Και αν δεις την κυματομορφή της αλλοίωσης, αν βάλεις δύο μηχανήματα ,το ένα να είναι ηλεκτρομαγνητικός αναλυτής και το άλλο να είναι αυτό το μηχανάκι που κατεβάσαμε την τονική, θα δεις οτι υπάρχει δυσαρμονία στην ταλάντωση  του ηλεκτρομαγνητικού, δεν συμφωνεί, κατάλαβες;

Μ: Και εγώ προσπαθώ να παίζω μουσική σε 432, αλλά τελικά εαν δεν γνωρίζουμε την πηγή, αν έχει δημιουργηθεί σ΄αυτήν την συχνότητα, δεν μπορεί να είμαστε σίγουροι, αυτό είναι το συμπέρασμα.

Α:  Έτσι ακριβώς.

Μ: Στη Βυζαντινή μουσική υπήρχε συχνότητα 432; Επειδή με πήγες μέχρι το Μεσαίωνα από εκεί ξεκίνησε όλο αυτό, είναι μια απορεία μου.

Α: Από τον Θεοδόσιο και μετά απαγορεύτηκαν όλα τα Αρχαία Ελληνικά όργανα και τα οποία είχαν τη δυνατότητα να παράγουν την κοσμική ντίβα Γιαυτό απαγόρεψε τις λύρες, τις φόρμιγγες, τις βάρβιτους, τα επιγώνια, απαγόρευσε τις πανδουρίδες, απαγόρευσε τον αυλό της Θεάς Αθηνάς με ποινή θανάτου. Αυτά απαγορεύτηκαν γιατί είχαν την δυνατότητα να παράξουν την κοσμική κλίμακα.

Την κοσμική κλίμακα σύμφωνα με την κυματική της ταλάντωση, από εκεί και πέρα αφού χρησιμοποίησαν μόνο φωνές και επέβαλαν μόνο φωνές, το πράγμα αλλοιώθηκε, γιατί με την φωνή δεν μπορείς να κρατήσεις, πόσο να την κρατήσεις την φωνή, στα 50χρόνια, στα 70χρόνια, από μία γενιά στην αλλη θα χάσουν την τονική, το αυτί θα διολισθήσει, δεν υπάρχει περίπτωση. Και φτάνουμε σ΄ένα σημείο να μην υπάρχει καθαρή τονική θέση και από εκεί και πέρα περιπλέχθηκε το πράγμα, είχαν όμως τις θέσεις γιατί οι θέσεις ήταν μαθηματικός τύπος. Όταν σφίξουμε μια χορδή, η βαρυτική της θέση, με 10 ή 20 ή 50 κιλά, έχουμε και τον συγκεκριμένο τόνο. Ήταν ο Πυθαγόρειος νόμος, είναι με βάρος, και εν συνεχεία έχουμε την πίεση που δέχεται  το βάρος. Δηλ. πρώτα έχουμε το τέντωμα και εν συνεχεία την πίεση κ.ο.κ, με αυτόν τον τρόπο εύρισκαν την τονική, και αφού κούρδιζαν ακριβώς, εύρισκαν τα διαπασών τα οποία ήταν μονοσύριγγες, διπλοσύριγγες ή τριπλοσύριγγες ( ή σύριγγα ήταν ο αυλός της Δήμητρας ). Είχαμε στην αρχαιότητα τις σύριγγες που ήταν μονές, διπλές, τριπλές, τετραπλές κοκ. Όπως είναι η Οκαρίνα, που είναι πολλές, είναι ο αυλός του Πανός αυτός. Έτσι έφτιαχναν τα κουρδιστήρια τους αλλά αφού έπαιρναν την τονική από τον μαθηματικό τύπο που είχαν κουρδίσει, έτσι είχαν έτοιμες τις τονικές και ο κάθε δάσκαλος στην αρχαιότητα έδινε τις τονικές στους μαθητές του για να κουρδίζουν την λύρα τους και τους τις έδινε με διαπασών, αυτό είναι το ένα μέρος. Εν συνεχεία αυτό χάθηκε και φτάσαμε σ΄αυτό το σημείο η γραφή αυτή να υπάρχει η οποία μπορεί να είναι προσεγγίσιμη από πάρα πολύ κόσμο. Ειδικά μετά την καταστροφή της Σμύρνης και της Αλεξανδρείας, δεν υπήρχε περίπτωση να  βρείς τέτοιο πράγμα πουθενά και μέχρι σήμερα είναι ανύπαρκτο.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s